close
چت
ورزش درمانی
تبلیغات شما
  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 23 خرداد 1396
  • دیدگاه ارسال شده

ورزش های مناسب آرتروز

ورزش های مناسب آرتروز, ورزش آرتروز,آرتروز گردن

ورزش دشمن آرتروز نیست، حتی بر عکس انجام ورزش برای آرتروز بسیار مناسب است، زیرا مفاصل را به حرکت در می‌آورد. تنها باید بدانیم چه ورزش‌هایی انجام بدهیم. در این مطلب به معرفی ورزش‌هایی که برای آرتروز مناسب هستند پرداخته است.

سلامت زانو با انجام این ورزش ها

ورزش زانو درد

 ورزشکاران باید با انجام حرکات ورزشی خاص از سلامت زانوهای خود مطمئن شوند. در صورتی که ورزشکاران به سلامت زانوهای خود توجه نکنند بعد از چند سال دچار زانودرد می‌شوند.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 01 خرداد 1396
  • دیدگاه ارسال شده

تمریناتی برای بلند قد شدن

راههای افزایش قد, ورزش درمانی

قد نهايي شما به وراثت و محيط وابسته است، بنابراين تصور اين كه قد نهايي فقط به زمينه ارثي مربوط مي‌‌شود، غلط است. عوامل محيطي مانند ورزش، تغذيه، وضعيت خواب، بيماري و استرس بر رشد قد شما تاثير مي‌‌گذارند.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 10 ارديبهشت 1396
  • دیدگاه ارسال شده

کاهش عصبانیت با انجام ورزش

دلیل عصبانیت

عصبانیت و استرس می‌تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد بگذارد. متخصصان ورزش معتقدند که انجام ورزش‌های خاص می‌تواند از عصبانیت بکاهد.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 30 فروردين 1396
  • دیدگاه ارسال شده

روشهای چربی سوزی فوری و تضمینی بدن

لاغری با ورزش

به هر دلیلی ممکن است نیاز به لاغر شدن فوری داشته باشید در این ضورت راه های زیادی پیش روی شما نیست باید بهترین روشهای لاغری را انتخاب کنید و آنها را به صورت جدی دنبال کنید.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 11 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

درمان پا پرانتزی‌ با ورزش

درمان پا پرانتزی‌ با ورزش

اگر از کسی که زانوی پرانتزی دارد بخواهید صاف بایستد، حتما متوجه این مشکل در دو سطح داخلی پاهای او می‌شوید.
درست در قسمت داخلی مفاصل زانوها قوس بیش از حدی دیده می‌شود و استخوان‌های ران و ساق پاها در یک خط نیستند!

 

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 11 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

ورزش درمانی برای درمان کمر درد و سیاتیک

ورزش درمانی برای درمان کمر درد و سیاتیک

ورزش درمانی برای کمر درد و سیاتیک

این تمرینات که برای درمان کمر درد و سیاتیک تهیه شده اند، تنها یک پیشنهاد است. آن ها را قبل از انجام با پزشک خود بررسی کنید. از فیزیوتراپیست یا پزشک خود بخواهید تا در توسعه یک برنامه تمرینی به شما کمک کند.از پزشک خود بپرسید چند بار در هفته نیاز به انجام تمرینات دارید.

 

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 11 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

کاهش درد زانو با 5 تمرین ورزشی

کاهش درد زانو با 5 تمرین ورزشی

در ابتدا با مقدار کم شروع کنید. اگر برای بار اول، بدون درد حرکات را انجام دادید، برای بار دوم تعداد حرکات را بیشتر کنید. به طور کلی، در حدود ۳۰ دقیقه هر روز ورزش کنید.
پیاده روی باعث کاهش درد مفاصل و تقویت عضلات پا می شود و انعطاف پذیری بدن را بهبود می بخشد و برای قلب نیز بسیار خوب است.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 11 بهمن 1395
  • دیدگاه ارسال شده

ورزش درمانی برای رفع کمر درد

ورزش درمانی برای رفع کمر درد

ورزش درمانی برای رفع کمر درد + تصویر
تمریناتی که در زیر ارائه می شود؛ باعث کشش و تقویت عضلات شکم و ستون فقرات می شود.می توانند از مشکلات کمر جلوگیری کنند و در رفع کمر درد مؤثر هستند. چرا که عضلات پشت و شکم قوی به حفظ وضعیت خوب قامت و موقعیت درست ستون فقرات کمک می کنند.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 13 دي 1395
  • دیدگاه ارسال شده

افزایش قدرت حافظه و یادگیری با کمک ورزش

افزایش قدرت حافظه و یادگیری با کمک ورزش

مطالعات جدید نشان داده است که ورزش باعث بهتر شدن حافظه کوتاه مدت می‌شود. در مطالعات انجام شده جدید دو گروه افراد فعال و سالم مورد بررسی قرار گرفتند حافظه این افراد قبل و بعد از ورزش مورد آزمایش قرار گرفت.

  • نویسنده :
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 08 دي 1395
  • دیدگاه ارسال شده

این تمرین ها اضطراب را از بین می برد

این تمرین ها اضطراب را از بین می برد

برای تمرکز حواس به محیط اطراف دقت داشته باشید به گونه ای که تمام تمرکزتان روی زمان حال باشد. این روش باعث درمان اضطراب می شود حتی در مورد کسانی که نگران آینده هستند و یا استرس و نگرانی های شان از تجربیات گذشته نشات می گیرد.

 

 

حرکات مخصوص شانه درد

بانوکده

هر درد شانه در اثر حادثه باید فوراً توسط پزشک درمان شود, بعضی در رفتگی‌ها را به‌آسانی جا می‌اندازد. موارد شدیدتر آن باید با جراحی درمان شود.اگر درد شانه در اثر کار زیاد باشد، نکات زیر به درمان آن کمک می‌کند.

حرکات مخصوص زانو درد

بانوکده

در ابتدا با مقدار کم شروع کنید. اگر برای بار اول، بدون درد حرکات را انجام دادید، برای بار دوم تعداد حرکات را بیشتر کنید. به طور کلی، در حدود ۳۰ دقیقه هر روز ورزش کنید.
پیاده روی باعث کاهش درد مفاصل و تقویت عضلات پا می شود و انعطاف پذیری بدن را بهبود می بخشد و برای قلب نیز بسیار خوب است......